Marketing na spletu je pomagal marsikateremu podjetju

Če te ni na prvi strani Googla, te ni. Tega se zaveda marsikatero podjetje, ki hoče prodreti prek spleta. Za tem, da je neka spletna stran prisotna med prvimi desetimi zadetki na Googlu, stoji kompleksen mehanizem v ozadju. Vse se začne pri sami spletni strani, ki mora biti optimizirana, podprta s socialnimi omrežji, blogi, e-mail marketingom in še marsičem. Mnoga podjetja, ki želijo izboljšati svoj spletni marketing, zato najamejo strokovnjake, ki se ukvarjajo z optimizacijo spletnih strani. Včasih tudi plačajo oglase, ki jim zagotavljajo vidnost na prvi Googlovi strani.

Neizmerno uspešno orodje za marketing je postalo socialno omrežje Facebook. Prek njega je mogoče ustvariti ciljane oglase, ki se bodo prikazovali točno določeni ciljni skupini. Facebook marketing je postal eden od osnovnih pojmov današnjega spletnega marketinga. Na tisoče podjetij si svojega obstoja brez Facebooka sploh ne predstavlja več. Facebook torej ni le »knjiga obrazov«, polna osebnih predstavitev ljudi, temveč tudi neizčrpen vir podatkov o lastnostih, navadah in željah potrošnikov. Facebook oglaševanje torej predstavlja pomemben element oglaševalske strategije podjetij, ki skušajo prodreti tudi v digitalnem svetu.

Eden izmed zelo priljubljenih elementov oglaševanja so marketing kampanje prek elektronske pošte. Pri tem gre za to, da na uporabnike, od katerih smo predhodno pridobili soglasje oziroma so se naročili na naša sporočila, usmerimo našo elektronsko kampanjo. Elektronska sporočila običajno pošiljamo v periodah, na primer vsak petek ob štirinajsti uri ali vsako nedeljo ob štirih zjutraj. Pri tem ni nujno, da jim neposredno ponujamo naš izdelek, lahko jim nudimo samo koristno informacijo, ki jih bo pripeljala na našo spletno stran. Z orodji za analizo lahko nato ugotovimo, koliko elektronskih sporočil je bilo odprtih, koliko izbrisanih, koliko klikov je bilo narejenih iz elektronskega sporočila, koliko časa so se zadržali na naši spletni strani, koliko transakcij je bilo izvedenih na podlagi našega elektronskega sporočila in podobno.

Leave a Reply